Hier vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Voel je je toch niet meteen verder geholpen, aarzel dan niet om rechtstreeks met ons contact op te nemen via [email protected]
Dit kan zeker. Neem je kassaticket mee zodat onze medewerkers je aankoop snel kunnen terugvinden.
Je hebt 30 dagen de tijd om een retour van een artikel terug te betalen.
Nadat we het artikel terug hebben ontvangen, voeren wij meteen de terugbetaling van dat artikel uit. Let wel het artikel moet zich in de originele verpakking bevinden en onbeschadigd zijn.
Afhankelijk van de financiële instelling waarbij u klant bent, kan de terugbetaling tot 5 werkdagen duren alvorens het zichtbaar is op uw rekening.
Wanneer je kiest voor "ophaling in Jelly Jazz <winkel>" sturen we je een bevestigingsmail van zodra je product in dat filiaal klaar ligt.
Heb je liever een bevestiging via sms? Laat dit dan in het opmerkingenveld weten bij afrekenen of stuur een mailtje naar [email protected] en dan sturen we je wanneer je je bestelling kan ophalen.
Inderdaad, we plaatsen niet onze volledige collectie online. Daar zijn verschillende redenen voor waarmee we jou niet gaan vervelen.
Het leuke is dat als je ons een mailtje stuurt op [email protected] , met een omschrijving van het artikel dat je gezien hebt, dan kunnen we het voor jou de dag zelf nog tijdelijk online plaatsen zodat je het alsnog kunt aankopen via de webshop.
Er zijn meerdere mogelijkheden om je in te schrijven:
- In je klanten account
- Met popup
- In de registreer box in de shop
- Aan het einde van de checkout pagina
Voor België: 35 euro
Buiten België: 85 euro
Je bestelling wordt binnen twee dagen na ontvangst van de betaling verzonden. Wij verzenden uw bestellingen alleen in dozen en beschermde enveloppen, zodat uw artikelen goed beschermd zijn tijdens het verzendproces.
Ja, afhalen is mogelijk in al onze winkels.
Voor België:
Thuislevering Bpost 5.82 euro
Afhaalpunt Bpost 4.73 euro